20. 8. 2021

Krásný pátek


 

15 komentářů:

  1. DĚKUJI VŠEM ZA KOMENTÍKY...JÁ JSEM PO OČKOVÁNÍ A UŽ TÝDEN SE ZVEDÁM NA NOHY A NĚJAK TO NEJDE STÁLE MARODÍM...

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Romanko, přeji brzké uzdravení. Obrázek je hezký ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Leni už pomalu se dávám dohromady ale stále marodím-asi jako onkoligcka pacientka jsem se neměla dávat pichát ale co zbývá...syn a vnoučata v cizině.

      Vymazat
  3. Romanko super ♥ uvidíš , ře bude zase dobře ♥ opatruj se ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Květuš ale víš jak je stále marodím...

      Vymazat
  4. Romanko zdravím tak se uzdravuj no to teda Tě chytlo já to pořád odkládam ale určitě mne to nemíne obrázek super

    OdpovědětVymazat
  5. Romanko,moc krásný obrázek.Oblaka jsou parádní.
    Měj hezký víkend a bude zase dobře.Moc ti to přeji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško děkuji už je to lepší ale pořád mě to trápí

      Vymazat
  6. Romanko zdravím...koukla jsem na tvoje tvořeníčka...moc hezky tvoříš...příjemný nový týden přeji...

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omlouvám se za smazání, ale vylezl mi tam nesmysl. Obrázek je fakt moc krásný.

      Vymazat
  8. Ahoj Jaruško děkuji-to není na omluvu to jsou maličkosti :) já se dávám do kupy jsem tu po delší době

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře

Seznam blogu